۱۳۸۷ اسفند ۲۱, چهارشنبه

گزارش دهی و آیین نگارش مکاتبات اداری

گزارشنویسی و مکاتبات اداری «زبان فارسی کاربردی»
به کوشش : محمد رضا عطاری
پیشگفتار
زبان رایج اداری که به منظور استقرار پیوندهای رسمی هر سازمان مورد استفاده است، در گذشته و حال به صورت نوشته بوده و می‎باشد. نگارش و آگاهی از شیوه درست نگارش نوشته‎های اداری به گردش بهتر اطلاعات و انجام بهتر امور کمک کرده در نتیجه موفقیت مدیریت سازمانها و نهادها را در نیل به هدفها و ماموریتها را باعث خواهد شد.
بحثهای مطرح شده در این جزوه از منابع و کتابهایی برگرفته، تلخیص و نقل شده که هر کدام در زمینه‌ی مورد بحث به عنوان منابع رسمی مورد تایید مراکز آموزش سازمان مدیریت نیز آموزش عالی می‎باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به بحثهای مطرح شده در بخش منابع و ماخذ، فهرست این کتابها آورده شده‎اند.
نظرات و پیشنهادات شما خواننده‌ی گرامی به رفع کاستیها و بهبود کیفیت نوشته‌های کتاب کمک خواهد کرد.
تابستان 1384
محمد رضا عطاری تلفن: 09153169250

۱ نظر:

  1. جناب آقای عطاری سلام
    من همانند شما ، گه گاه به تدریس در س مکاتبات در مراکز آموزشی ادارات پرداخته ام و بدین منظور معمولا خودم مطلب تهیه می کردم . امروز که وبلاگ شما و زحمتی که کشیده اید را مشاهده کردم خوشحال شدم خصوصا سوالات مناسب برای هر فصل.
    من معلم ادبیات در مدارس و دانشگاه های قم هستم و الان برای یک سایت ادبی مطالب مفید را جمع آوری و تدوین می نمایم .
    انشاءالله از مطالب شما هم با ذکر نام خودتان استفاده خواهم کرد .
    فقط متاسفانه منبع مطالب تان ذکر نشده تا در آدرس دهی درج نماییم. باز هم سپاس
    amirlangroodi@gmail.com

    پاسخحذف